SYSTEMY WYSTAWIENNICZE

Nasze systemy

Nowoczesne i eleganckie systemy wystawiennicze, uatrakcyjnią każde stoisko, a także posłużą do umieszczenia informacji poza wystawą. Dla Państwa wygody wprowadziliśmy również możliwość wynajmu wielu systemów. GoExpo oferuje wypożyczanie atrakcyjnych mebli targowych, lad/trybunek wystawienniczych, pylonów i innych systemów wystawienniczych. Na zamówienie wykonujemy także nietypowe konstrukcje reklam.

4

5

JAK DOKONAĆ ZAKUPU?

1

DODANIE PRODUKTU

DO KOSZYKA

ZŁOŻENIE

ZAMÓWIENIA

2

KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

3

WYCENA

I PŁATNOŚĆ

4

REALIZACJA

I WYSYŁKA

5

- wybierz produkt i dodaj go do koszyka

- wypełnij formularz z danymi osobowymi

- złóż zamówienie

-w przeciągu 24 godzin sprzedawca skontaktuje się z Tobą mailowo w sprawie zamówienia

- sprzedawca wyśle proformę z wyceną zamówienia (cena produktu + transportu)

- zapoznaj się z wyceną
i
opłać proformę

- realizacja zamówienia

- dostarczenie produktu

FAQ

Dlaczego nie mogę dokonać szybkiej płatności, tylko mam obowiązek złożyć zamówienie?


Zanim pobierzemy od Państwa pieniądze chcemy być pewni, że zamówienie jest dobrze skompletowane a klient poznał wszelkie możliwe opcje wyboru towaru i jego przesyłki. W przypadku większości sprzedawanych przez nas personalizowanych produktów, potrzebujemy skontaktować się z klientem w celu domówienia spraw dotyczących druku oraz wysyłki. Często zdarza się, że grafika wysłana przez klienta ma niewystarczająco dobrą jakość, a zamówienie wielu egzemplarzy produktu wiąże się z wyższymi kosztami transportu. Dlatego właśnie każde zamówienie jest wyceniane indywidualnie. Klient ma możliwość zapoznania się z pełną wyceną i ma gwarancję, że jego zamówienie jest możliwe do zrealizowania.




Ile trwa realizacja zamówienia?


Aby w pełni zadowolić naszych klientów staramy się aby realizacja zamówienia trwała jak najkrócej. Ponieważ w naszej ofercie posiadamy produkty zarówno gotowe do szybkiej wysyłki jak i te produkowane za zamówienie lub posiadające spersonalizowaną grafikę czas oczekiwania na realizację zamówienia jest dla nich różny. Poniżej przedstawiamy przewidywany czas realizacji dla poszczególnych grup produktów: - stojaki na ulotki, słupki, ramki OWZ: 1 - 3 dni robocze - roll-upy, banery, ścianki pop-up, trybunki, stoiska promocyjne, wydruki wielkoformatowe: 3 - 5 dni robocze - pylony, flagi, ścianki tekstylne, lightboxy: 5 - 7 dni robocze




W jaki sposób mam przesłać grafikę?


Po złożeniu zamówienia na konkretny produkt należy poczekać na wiadomość mailową od sprzedawcy, który poprosi o przesłanie grafiki oraz poinformuje jakie powinny być jej wymiary, format oraz rozdzielczość. Bardzo ważnym etapem realizacji zamówienia jest wybór odpowiedniej grafiki, gdyż przeświadczy on o końcowym efekcie wyglądu produktu.




Kto i jak dostarczy moje zamówienie?


W zależności od wielkości i wagi przesyłki będzie to dostawa pod drzwi kurierem DPD lub (w przypadku zamówień na terenie Warszawy) transport realizowany przez zespół GoExpo. Podczas przygotowywania wyceny zawsze staramy się dobrać najlepszą, najbardziej opłacalną opcję dostawy.





SKLEP  GOEXPO

Kontakt BIURO:

biuro@go-expo.com.pl
tel.: 884 850 114
ul. Targowa 33A lok. 20, 03-728 Warszawa

Pliki do pobrania:

Nasze marki:

but_GED2.png
but_GES.png

Copyright © 2020 GoExpo Marcin Abramowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.